Rombongan cik kiah ke U

0 comments



Bebaru ni ramai sedara datang kat umah kami. Satu dari Kedah dan satu lagi dari Tganu. Nak hantar anak2 depa masuk U. Sorang UM dan sorang lagi UIA. Ni ler gambar2 yang sempat dirakam.





pergi tak kembali

2 comments

yang duduk kanan sekali tu arwah abah aku (nita). dia meninggal masa aku masih dalam kandungan. memang tak sempat le nak panggil nama abah tu. so dipendekkan cerita aku bertekad nak cari suami yang ada abah. alhamdulillah le ni aku dah ada sorang abah (mertua). dapat juge le aku panggil nama tu.





masa kecik

1 comments

gambar ni diambik masa aku umur 12th kalu tak silap. kat sebelah tu adik aku. muda setahun.





bakal pelapis negara

1 comments



anak buah kat terengganu. 1thn 10 bln. cita-cita nak ganti us. bahiyah









Pautan

Posting Terdahulu

Arkib

ATOM 0.3

Powered by Blogger

Innovation delivered



bukan sekadar jiwang... is powered by Blogspot
Original design by Gecko & Fly modified by AQPtech
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.