pergi tak kembali

2 comments

yang duduk kanan sekali tu arwah abah aku (nita). dia meninggal masa aku masih dalam kandungan. memang tak sempat le nak panggil nama abah tu. so dipendekkan cerita aku bertekad nak cari suami yang ada abah. alhamdulillah le ni aku dah ada sorang abah (mertua). dapat juge le aku panggil nama tu.









Pautan

Posting Terdahulu

Arkib

ATOM 0.3

Powered by Blogger

Innovation delivered



bukan sekadar jiwang... is powered by Blogspot
Original design by Gecko & Fly modified by AQPtech
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.