2 comments
Published Wednesday, June 07, 2006 by Mustakim Noranita.
yang duduk kanan sekali tu arwah abah aku (nita). dia meninggal masa aku masih dalam kandungan. memang tak sempat le nak panggil nama abah tu. so dipendekkan cerita aku bertekad nak cari suami yang ada abah. alhamdulillah le ni aku dah ada sorang abah (mertua). dapat juge le aku panggil nama tu.