Published Wednesday, June 07, 2006 by Mustakim Noranita | E-mail this post
yang duduk kanan sekali tu arwah abah aku (nita). dia meninggal masa aku masih dalam kandungan. memang tak sempat le nak panggil nama abah tu. so dipendekkan cerita aku bertekad nak cari suami yang ada abah. alhamdulillah le ni aku dah ada sorang abah (mertua). dapat juge le aku panggil nama tu.
nak tergelak tengok gaya org dulu-dulu...gaja kaki sama ajer...tentu amik masa nak bagi ready ..baru leh amik gambar.
2-2 hensem ngan lawa.tapi betoi ka hangpa ni????gambaq orang lain kot????(jangan mere k)